پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119427
آمار مي‌گويد استقلال مقابل تيم‌هاي مدعي ناکام است/ قلعه‌نويي: قلم به دستان و دوربين‌ها مقصر ناکامي‌ها هستند
تاریخ انتشار : 1393/08/14
نمایش : 1144
تا به امروز استقلال از شش بازي متوالي تنها پنج امتياز گرفته است، يک برد مقابل ملوان ته جدولي و از دست دادن 13 امتياز سرنوشت ساز که قطعا در دور برگشت حسرت اين امتيازهاي راکه در خانه از دست داند را مي خورند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم فوتبال استقلال تهران در سيزده هفته اي که از مسابقات ليگ برتر مي گذرد با 23 امتياز در رده سوم جدول رده بندي ليگ قرار دارد.

آبي پوشان پايتخت هفت هفته ابتدايي مسابقات را با قاطعيت در صدر جدول قرار داشتند که به گواه اکثر کارشناسان، اين تيم به لطف بازي مقابل تيم هاي پايين جدولي و همچنين بازي در آزادي در صدر جدول قرار گرفته بود.

 با شروع بازي هاي اين تيم مقابل تيم هاي  بالاي جدول، استقلال آنطور که بايد نتوانست امتياز جمع آوري کند و مقابل تيم هاي مدعي تا اين جاي کار ناموفق بوده است؛ شايد اين امتيازاتي که آبي پوشان از دست داده اند در روزهاي سرنوشت ساز ليگ باعث دردسر برايشان شود.

آمار مي گويد استقلال مدل 93-94 در نيم فصل اول مقابل تيم هاي نفت تهران،فولاد خوزستان،سپاهان و ...جز ناکامي  هيچ حرفي براي گفتن نداشته است.

 اما امير قلعه نويي سرمربي آبي پوشان چند هفته اي است که تمرينات تيمش را پشت درهاي بسته برگزار مي کند تا شايد بتواند از اين طريق ناکامي ها اخير آبي پوشان پايتخت را جبران کند.

اگر فلش بکي به گذشته بزنيم روزي که استقلال مقابل تيم قعر نشين ذوب آهن در فولادشهر اصفهان باخت سرمربي آبي پوشان به روال عادت خود که مطبوعات و ميکروفن و دوربين هاي را مقصر شکست هايش مي داند کاسه و کوزه را سر رسانه ها شکست و گفت: تيم من صدر جدول است؛البته آن روزها استقلال به لطف ناکامي هاي ساير مدعيان و به مدد آنچه در هفت هفته ابتدايي اندوخته بود در رده دوم جدول باقي ماند.

هنگامي که نتايج شش هفته پاياني استقلال را با شش بازي اول پرسپوليس با دايي مقايسه کنيد، متوجه مي شويد که نتايج امير قلعه نويي از نتايج علي دايي بدتر بوده است؛ وي از شش بازي اخير خود تنها پنج امتياز گرفته و اين امتيازگيري در هيچ مقطعي حتي براي خود قلعه‌نويي هم تکرار نشده است.

با اين حال دايي برکنار شد آن هم با آن شکل و شمايلي که همه مي دانند اما اعضاي هيات مديره استقلال به ويژه منصور پورحيدري و معيني و خود افشارزاده يا در مورد برکناري قلعه‌نويي اصلا حرف نمي زنند يا اگر وادار مي شوند که حرفي بزنند تنها در حمايت از سرمربي آبي پوشان است.

در واقع استقلال نان تجربه مديريت ورزشي خود را مي خورد که تيمش هنوز آرام است وگرنه با آن همه بازيکن ملي پوش اگر مدير عامل از قلعه نويي گلايه مي کرد و يا اولتيماتوم مي داد کسي نمي توانست اين اقدام را عجيب توصيف کند به ويژه آنکه افشارزاده وقتي با انتقادهاي خبرنگاران پس از تقدير از سرمربي تيمش در هفته ششم مواجه شد گفت تنبيه و تشويق بايد با هم باشد چه ايرادي دارد اينقدر زود تقدير کنيم؟

به هر حال تا امروز استقلال از شش بازي متوالي تنها پنج امتياز گرفته است، يک برد مقابل ملوان ته جدولي و از دست دادن 13 امتياز سرنوشت ساز که قطعا در دور برگشت حسرت اين امتيازهاي راکه در خانه از دست داند را مي خورند.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html